Wpływ alkoholu na odchudzanie

Jednym z najgorszych wrogów diety jest alkohol, stały się ważną częścią naszej kultury i błędne przekonanie, że wszelkie sytuacji społecznej jest bardziej zabawne, gdy alkohol jest spożywany. Prawdą jest, że spożywanie alkoholu ma bardzo negatywny wpływ na każdy proces odchudzania i tutaj możemy zrozumieć, dlaczego.

Każdy gram alkoholu ma około 7 kcal, niektórzy palą się go za wysiłek, który sprawia, że organizm do przetwarzania, więc na końcu będą one około 6 kalorii. Piwo zawiera na przykład 20 gramów alkoholu, co odpowiada 150 kalorii! W zależności od piwa, którą bierzesz liczby kalorii można wspiąć się do 250. Kieliszek wina lub kieliszek ma również sam przybliżoną ilość kalorii. Koktajle i drinki są bardziej niebezpieczne, ponieważ oprócz ilość kalorii, które zawiera alkohol należy również dodać, że to może mieć sok owocowy lub infuzji z którym miesza się. Jeden z tych napojów może mieć do 300 kalorii i więcej niż 15 gramów cukru.

alkohol a odchudzanie

Przykładowe alkohole i ich kaloryczność:

  • Pina colada: 160 kalorii
  • Krwawa Mary: 44 kalorii
  • Słodkie wina: 90-120 kalorii
  • Daiquiri: 170 kalorii
  • Gin z tonikiem: 30 kalorii
  • Whisky: 99 kalorii
  • Tequila: 65 kalorii
  • Brandy: 87 kalorii
  • Frozen margarita: 540 kalorii

Alkohol a kaloryczność

Oczywiście między więcej napojów brać więcej kalorii, co jesz i więcej masy ciała, ale suma kalorii jest też więcej będzie spowolnić proces, ponieważ wśród więcej alkoholu, można konsumować więcej zmniejsza zdolność wątroby do poprawnego i czapkę kwaśne spalić tłuszcz jest obniżony o 75%.

Od drugiego napoju organizm zaczyna tracić zdolność do spalania tłuszczu, który jest przechowywany, rozpocząć nagrywanie alkoholu jako energii i w ten sposób każda rzecz, pić lub jeść idzie prosto do ramion, brzucha, nóg i pośladków. Drugi strzał również zaczynają wpływać na swoje funkcje mózgu neuroprzekaźników, które są odpowiedzialne za snu, tracą wrażliwość i sprawiają, że trudniej spać dobrze, że jest to niezwykle ważne, aby Twój proces odchudzania i wpływ alkoholu na to.

Po 6 lub więcej drinków ciała jest wprowadzony w stan wyjątkowy, tak, że poziom alkoholu we krwi, organizm zaczyna palić więcej energii i jest dlaczego ciepło, nadmierne pocenie się i rumieniec są wyraźne oznaki nadmiernego spożycia alkohol. W tym momencie już, organizm zaczyna tracić zdolność do wchłaniania substancji odżywczych takich jak białka, witamin, minerałów i produkuje skrajne odwodnienie, które może trwać do 4 dni. Z tego powodu tak dużo ćwiczeń, niezdolność organizmu do wchłaniania składników odżywczych będzie zrobić że ćwiczenie ma wpływ wiele mniej. Wśród więcej alkohol jest spożywany ciała trwa dłużej, do przetworzenia i ogranicza ilość glukozy, który dociera do mózgu, produkcji, wiele więcej zmęczenie i brak energii, aby móc w ruch.

Pamiętaj, że w każdej diety 70% ma do czynienia z mocy i pozostałe 30% z ruchu i suplementy, ale nic nie serwuje doskonale zrobić 70%, jeśli robisz coś zniszczyć wysiłku. Picie alkoholu zwiększa zużycie kalorii, zmniejsza zdolność i energię, aby przenieść i przerwana snu. Zjeść kawałek pizzy lub smażonego kurczaka, drinku nie będzie całkowicie zniszczyć Twoje procesy diety, ale na pewno będzie kosztować kilka dni wysiłku i będzie opóźniony.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *